شاہین آفریدی بیٹی اور شادی کے لئے شاہین آفریدی ریت کی تجویز

شاہین آفریدی پاکستانی کروکٹ کی دنیا میں ابھرتے اور ٹرینڈنگ کا نام ہے۔ شاہین کو بہت کم عمری میں ہی بہت کامیابی ملی تھی۔ وہ صرف 20 سال کا ہے اور ایک اچھا کیریئر تیار کرنے کے لئے اچھی اونچائی اور مثبت توانائی سے نوازا ہے شاہین آفریدی 2019 میں لاہور قلندر ٹیم میں نمائش کے لئے آئے تھے ، بدقسمتی سے ، لاہور نے بہت بری کارکردگی کا مظاہرہ کیا لیکن شاہین بہت عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہیں۔

2019 میں شاہین نے ایک پیشہ ور کیریئر شروع کیا اور پاکستانی بین الاقوامی میچوں میں اسے کافی کامیابی ملی۔ شاہین کا تعلق پٹھان خاندان سے ہے اور اس کے 4 بھائی شاہین اپنے والد کے آخری بچے ہیں۔ وہ ہمیشہ لاہور قلندر سے پی ایس ایل میں کھیلتے ہیں کیونکہ اس ٹیم نے اپنا مستقبل روشن کیا ہے اور اپنی صلاحیتوں کو ظاہر کرنے کا موقع فراہم کرتا ہے۔

پی ایس ایل 6 کے التوا کے بعد ، شاہین آفریدی کی دوسری بیٹی کو شاہین آفریدی کی تجویز کے بارے میں خبریں سوشل میڈیا پر گردش کرتی ہیں۔ کل شاہد آفریدی نے اس تجویز کی خبر کی تصدیق کی ہے۔ انہوں نے کہا کہ دونوں خاندان مربوط ہیں جوڑیوں کی جوڑی جنت میں شاہین اپنے کیریئر پر دھیان دیتی ہے۔

اور شاہین آفریدی نے بھی ٹویٹ کیا شاہد آفریدی آپ کو پوری قوم کا فخر ہے۔ شادی کا منصوبہ 2 سال بعد شاہد اور شاہین دونوں کا آخری نام آفریدی ہے۔ دونوں پاکستانی ہیرو ہیں ہمیں امید ہے کہ شاہین آفریدی بیٹی سے شادی کر کے خوشگوار زندگی گزاریں گی۔

 

 

About admin

Check Also

’نواز شریف نے پاکستانی فوج پر حملہ کیا ‘اہم ترین خبر

سنیچر کو کنونشن سینٹر اسلام آباد میں ٹائیگر فورس کے کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *