میں تمہاری بیوی ضرور ہوں لیکن سرکاری ملازم بھی ہوں ۔۔ لیٹ لینے آنے پر بیوی نے شوہر کو سڑک پر کیسے سزا دی؟

میاں بیوی ایک سائیکل کے دو پہیے مانے جا تے ہیں مگر یہ رشتہ ایسا ہے کہ اس میں نوک جھوک چلتی ہی رہتی ہے ۔ جس کا واضح ثبوت یہ ویڈیو ہے۔ اب ہم آپکو ایک ایسے ہی واقعے کے بارے میں بتانے جا رہے ہیں جس میں ایک میاں بیوی سڑک پر کھڑے ہیں اور اب یہاں میاں کو کسی بات پر بیوی نے خوب پیٹا۔

میاں بیوی کے پہناوے اور اردگرد کے ماحول سے اندازہ ہوتا ہے کہ یہ ویڈیو پاکستان سے ہے تاہم اب تک یہ معلوم نہیں ہوسکا کہ پاکستان کے کس شہر سے ہے۔

برقعے میں ملبوس اس خاتون نے پہلے تو اپنے خاوند کو زور دار طریقے سے لاتیں ماریں پھر مکے بھی مارے اور برا بھلا بھی کہا لیکن خاوند خاموشی سے اپنی بیوی کا یہ رویہ برداشت کرتا رہا۔

آخر کار بیوی خاوند کے ساتھ جب موٹر سائیکل پر بیٹھ کر جانے لگی تو موٹر سائیکل پر بھی خاوند کو پہلے سیدھے ہاتھ سے اور پھر الٹے ہاتھ سے تھپڑ بھی مارے۔

یہ بالکل ایک برا عمل ہے لیکن سوشل میڈیا صارفین بیوی کے اس رویے پر بھی بہت خوش ہیں اور کہہ رہے ہیں کہ لگتا ہے کہ بیوی ان کی سرکاری ملازم ہے۔

اور اس ویڈیو کو بھی اسی کیپشن کے ساتھ سوشل میڈیا کی زینت بنایا گیا ہے کہ لگتا ہے بیوی سرکاری ملازم ہے اور شوہر گھر میں رہتا ہے کام نہیں کرتا کوئی اور پھر بھی اپنی بیوی کو لیٹ لینے پہنچا۔

مزید یہ کہ اب تک سوشل میڈیا پر اس ویڈیو کو 16 ہزار سے زائد لوگ دیکھ چکے ہیں۔

About admin

Check Also

پاکستانیوں کے لیے نئے سعودی ویزوں کے اجرا کا عمل شروع

پاکستان میں سعودی عرب کے سفارت خانے نے سفری پابندیوں کے باعث مملکت نہ جا …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *