3,465

When International Flights Open? Iqama Expire, Problem with Kafeel

پروازیں کب چلیں گی اگرکفیل کے ساتھ کوئی مسلہ ہو جا یئں تو کیا کریں؟

اسلام علیکم! ناظرین آج کی اس پوسٹ میں ہم بات کریں گے انٹرنیشنل پروازوں کے بارے میں میں اور اگر آپ سعودی عرب میں مقیم غیر ملکی ہیں اگر آپ کا اقامہ ایکسپائر ہو جاتا ہے جاتا ہے یا کفیل کے ساتھ کوئی مسئلہ ہو جاتا ہے اور وہ آپ کو دھمکی لگاتا ہے کہ وہ آپ کا ھروب لگا دے گا اس صورتحال میں آپ کو کیا کرنا چاہیے؟

انٹرنیشنل پروازوں کے متعلق سعودی حکومت کی جانب سے جو خبر آئی ہے ہے اس میں یہ ہے کہ ابھی انٹرنیشنل فرائیڈ کو بحال نہیں کیا گیا یا جیسے ہی انٹرنیشنل فلائٹ سے باہر ہو جائیں گی تو ان کے متعلق آپ کو آپ کو ہم اپنی سائٹ پر بتا دیں گے۔

اگر آپ ایمرجنسی کی صورت میں اپنے ملک واپس جانا چاہتے ہیں۔ تو اس صورت حال میں اپنا خروج لگوا کر اپنے ملک واپس جا سکتے ہیں یا پھر اگر آپ کا کام اقامہ ایکسپائر ہے ھروب لگ چکا ہے کفیل چھٹی نہیں دے رہا یا کوئی اور مسئلہ ہے تو اس صورت حال میں اس نمبر پر رابطہ کریں (0598746192) صرف اور صرف تین دن کے اندر اپنے ملک واپس لوٹ سکتے ہیں۔

جیسا کہ میں نے آپ کو پروازوں کے متعلق بتا ہی دیا ہے۔ کہ ابھی ایسا کوئی اعلان نہیں آیا جس میں یہ کہا گیا ہو کہ انٹرنیشنل فلائٹس کو بحال کر دیا گیا ہے اور اب ہم بات کرتے ہیں کہ اگر آپ کا آپ کفیل کے ساتھ کوئی مسئلہ ہو جاتا ہے یا وہ آپ کو تنخواہ نہیں دیتا ظلم کرتا ہے ہے مار تا ہے اس صورتحال میں آپ جوازات میں اہنے کفیل کے خلاف درخواست دے سکتے ہیں۔

آپ کی درخواست پر عمل کیا جائے گا کفیل سے پوچھا جائے گا کہ اس نے ایسا کیوں کیا اور اگر کفیل نے آپ کا غیر قانونی طریقے سے ھروب لگایا ہے تو اس صورت حال میں آپ کے ھروف کو کینسل کر دیا جائے گا ختم کر دیا جائے۔

اور اگر آپ اپنے کفیل کو چھوڑ کر کسی دوسرے کفیل کے لیے کام کرنا چاہتے ہیں تو اس صورتحال میں جوازات آپ کو کوئی دوسرا کفیل دے گی جس کے لیے آپ کام کریں گے آپ کو آج کی ہماری یہ پوسٹ اچھی لگی ہے تو برائے مہربانی ہماری پوسٹ کو لائک کریں اور اپنے دوستوں کے ساتھ لازمی شیئر کریں۔ بہت شکریہ!

Watch Video on YouTube

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں